იცით თუ არა რომ?

1999 წელს იტალიურმა “ფიორენტინამ” მაღაზიებში გასაყიდად შუშის ქილები გამოიტანა, რომელშიც მისი სტადიონის…ჰაერი გახლდათ ჩატუმბული. “საქონელი” სამი არომატით იყიდებოდა, “ტრიბუნის სუნი”, “გამარჯვების შემდეგ” და “გასახდელის ატმოსფერო”. მსგავსი რამ არცერთ დროში, არცერთი კლუბის არცერთ "პიარშიკს" არ მოუფიქრებია. "ნოუ ჰაუ" წარმატებული აღმოჩნდა, რადგან უამრავი ქილა გაიყიდა და კიდევ დამატებითი საქონლის გამოშვება გახდა საჭირო...

კომენტარი