სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

„იცეკვე, არ გაჩერდე“ – ბათუმს ასე აბსურდულად, ქართულ–ინდურადაც უმღერიან

ცუდია, როცა ადამიანს იმის კეთება უწევს, რისი ნიჭიც არ მიჰმადლებია ან იმის, რაც არ იცის. ამ შემთხვევაში ეს კლიპი და იმ სიმღერის ავტორი, რომელსაც „დრონი. ჯი“ „იუთუბიდან“ წარმოგიდგენთ, ამ ორი კომპონენტის თანხვედრის იშვიათი ნიმუშია. როგორც კლიპის აღწერიდან ჩანს, ბაია გიორგაძის აღმოსავლურ სტილში ნამღერი სიმღერა და ბათუმში გადაღებული კლიპი იმის თვალსაჩინოებაა, როგორ შეუძლია რეკლამისთვის გადაღებულ კადრებს – ანტირეკლამად იქცეს. მაშ ასე: ახალი ქართული „კლიპი“ – „იცეკვე, არ გაჩერდე!“

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100