
ქართული ბიზნესკომპანიების, მათი PR და მარკეტინგის მენეჯერების პრობლემა
კონკრეტული ფაქტების გათვალისწინებით, შეიძლება სრული პასუხისმგებლობით ითქვას რომ საქართველოში, მსხვილი ბიზნესის PR და მარკეტინგის მენეჯერების ნახევარი ფეხს ვერ უწყობს თანამედროვე მოთხოვნილებებს. არ აქვს საკმარისი ცოდნა ინტერნეტ რესურსების თაობაზე...
სტატიის სრულად სანახავად გადადით ამ ბმულზე
მსგავსი სიახლეები
ტერაბანკის ვარკეთილის ფილიალი განახ...
15:21 29.05
საქართველოს რკინიგზის სიურპრიზი...
13:31 29.05
პაშა ბანკი - ბათუმში გამართული საერ...
21:39 25.05
ფინკა ბანკმა დაკრედიტების გასაფართო...
12:00 24.05
საქართველოს ბანკის მიერ დაფინანსებ...
14:54 23.05
Solva.ge - გრძელვადიანი ონლაინ სესხ...
00:13 23.05
კომენტარი